Lilla Leah Börjar Nog Vänja Sej ^^



Hejsan alla...

Ja jag tror hon börjar vänja sej. Jag hoppas hon är en mysig o kramgo kisse.? De återstår ju att se. Just nu ligger hon på Belles Nalle Puh täcke uppe på soffan o sussar lite. Vill ju gärna ta med henne in i sovrummet. Men ja tänker inte stressa henne heller..Men de vore så mysigt. Hade inget minne av att mina ansra katte ja hade va så skygga o gömde sej så lätt. Men dom var ju två st oxå. Leah är ju ensam...=/
Men de ska nog bara gå bra. Hon är ju bara 14veckor. Så något borde hon väl lära sej med oss..*skrattar*

Nä nu jag jäääätte trött. Så nu ska jag lägga mej. Ska kolla på Jeff Dunham som ja brännde ut med svensk text...Den är såååå rolig... ALla gubbar är kul *Skratt*

Men ha det så trevligt nu ifall vi inte hörs innan detta. God Jul & Gott Nytt År

//EmmA