Nervositeten Stiger Som På En Termometer..Varför??

Det är bra märkligt egentligen. Ja.. Jag pratar om Isabelle. Varför låg hon kvar till v.41 = 40+4? Jag menar bara för att det va Stockholmarnas eller 08:ornas dag just den lite kyliga regniga Fredagen varför ville hon vänta 4 dagar.? Det kommer man nog aldrig få veta... haha men det är väldigt kul att hennes personnr är 080808-xxxx
Lätt och komma ihåg mm. Jag älskar Belle av hela mitt hjärta. Och Essa med. Har världens underbaraste barn. Essa är en smart "lillgammal" tös som hjölper och älskar dom små barnen. Bellan har attityd och är en glad liten tjej. Båda barnen sover oootroligt bra. Har inte varit några som helst problem. Allting blir ju vad man gör det till..En av mina ord ja brukar använda.

Jag är lite nervös, imorrn händer det. Och det va ju kl. 10. Så det är otroligt skönt att det är just på förmiddagen. Då slipper man vänta o bli jätte nervös. Men ikväll ska jag lägga mej vid 21. Jag är jätte jätte trött. Har inte mått så jätte bra på förmiddagen idag. Skulle ju ha mätt&vägt Bella. Men de får bli nästa Tisdag. (Så här långt har de inte gått mellan vägning+mätning innan) =( Men men....
Har varit i Hallunda C o handlade ett par Jeans en Slim slim sak som man sätter i midjan *såå trött så ja inte ens vet vad ja pratar om* De blir en snabb dusch o så hopp i säng. Vill bara kolla på Unga mödrar o sen bara gå in o göra mej klar...För natti natten..

Kommer lägga in lite bilder från Förlossningen..!!! Om vissa är intresserade. (!?)

Men nu orkar jag inte...Puss &Kram
Förlossningen
Glad För Lustgasen

Precis kommit ut
Precis Nykläckt

080808 Bellisen
Lite Lessen

Mor & Barn
När En Mor&Dotter Är På Förlossningen. Pappa Var Ju Hemma Och Skulle Sova För Han Hade Precis Jobbat mm. Så Han Kom Nästa Dag..=( Mycket Ensamt Och Tråkigt Utan Honom Dära.. =)

#1 - - Admenistratören Emma:

*5 dagar ska de stå :)