Kanske Dax Att Zzzova..Vad Tror Ni?

Efter att jag kom hem så satte jag mej för att blogga (som ni då läst) sen skulle jag in och kolla på Cubus men det gick bara att se lite nya kläder. Så det sket sej. Men vad gör det!!! Skulle då börja blogga för er andra om det och bara berätta att det inte fanns dom kläderna jag var ute efter då ringer syrran mej och frågade om jag ville komma över och sova där sen. Visst tänkte jag. Men Patric ska ju jobba imorrn sa jag ju då. Men då sa Patric själv att det var lugnt för hon kunde vara hos hans föräldrar under dagen. Visst tänkte jag. Så jag frågade om han då kunde köra mej dit så jag slapp åka tåg/buss. Eftersom jag lätt kan få panik när jag bestämmer saker samma dag och på så kort tid. Men visst kunde han det. Edter bara någon timme så var jag framme.

Vi har haft skit trevligt med mycket skratt och så tittade vi på 2 filmer. Den 1:a fattade vi inte så mycket utav eftersom vi snackade om annat under tiden (haha typiskt oss) men den hette "Den Man Älskar" med Rolf Lassgård. Skit bra tyckte jag. Men liite konstig då hon vart misshandlad av sin förra man och träffat en ny. Sen när han kommer ut träffar hon honom och får tillbaka enb relation med honom...(?) Fattade ingenting typ =) Sen såg vi på "Taken" den REKOMENDERAR jag verkligen. För det var spänning och det var nervkittlande-i-fingar-film så den MAMMA den ska du se.!!!! hihi

Nu sitter jaha här och jag vet att klockan är mycket. Syrran ska möta en kompis imorrn vid 12. Men det är bra att jag kommer hem i tid med då jag tänkte fixa Essas rum tills hon kommer hem. Kan jag försöka passa på imorrn när INTEN är hemma utan bara jag. Jag kan fokusera och ta mera kontroll utan man och barn. Eller ialf när inte barnen är där, eftersom dom "stör" själva konsentrationen. Men men, nu får vi se om jag hinner imorrn. De som ska göras är:

- Stänga av dörren från hallen och låsa den
- Ta bort hurtsen från andra dörren från v-rummet och öppna/ta bort den dörren
- Ställa iordning sängen och hennes saker.
- Försöka rensa ut sånt hon inte använder.

Ja det är lite av de som ska göras. Sen ska det ju städas osv där med.

Men vi får väl se vad jag hinner mm. Patric får ta o hjälpa mej med. De jag med skulle vilja är att ta bort Loftsängen nu för den är inte längre snygg och den är bara jävligt otymplig. Men jag tror inte Patric blir så glad på mej då om jag säger de. Skulle vilja ta bort den och sätta upp hennes fiiina växa säng från Ikea. I svart/brun mässing (?) Eller va det nu är...Kanske kan visa en annan gång.

Nu vill jag bara lägga mej ner och nanna kudden =)

Så vi uppdaterar imorrn
Godnatt och dröm sött

Puss o Kram