Nu Är Jag Hemma Igen... =)

Har väl varit det nu i lite över 1 timme kankse. Eller så är det väl knappt 1 timme. Haha.
Syrran och jag har haft roligt. Och jag har inte tagit några bilder. Har bara inte varit tillfälle för de =( ja vet dumt. Men vi har ialf haft kul och de ska vi säkert ha igen. Men hon går ju in i vecka 38+0 på onsdag så man vet ju inte heller när det är dax. =D *Snart blir jag moooooster* hihi

Patric jobabr tydligen till 17 idag och Bella-Bus är hos farmor och farfar. Dom älskar ju när hon är där. Så hon har de nog bara bra. Då får jag ju lite Qualiytime för mej själv och bara rensa tankarna.

Nu ska jag in och titta vilket avsnitt jag ligger på i våra bästa år. Skulle ju gjort det igår men det vart ju aldrig av eftersom jag åkte till syrran =)

Men ha det så ialf. Så hörs vi av senare..


Puss o  Kram