Våran Dag I Bilder...

Titta & Njut......







































Vi hade otroligt fiiint väder och en toppen dag. Det var verkligen jätte kul =)
Vi tog med oss 4st Karré bitar som T la i en otroligt god marinad. Sen hade vi lite kyckling som T & T käkade. Lite grillkorv eftersom det är lite mera för barn... =)

Vi fick hälsa på lite svanar som ni kan se på bild med sina fjuniga ungar =) Dom väste o fräste mot oss när vi närmade oss dom. Men så otroligt vackra fåglar...

Hummlan på näst sista bilden satte sej på en av våra filtar och jag ville bara fota då? När vi stod och snackade lite medans vi fick fart på grillen så upptäckte jag en orm bakom Thomas. Han vart då lite rädd när ja vart så =O den va liksom lite vit på huvudet och silver/grå i kroppen. Men den slingrade sej när vi upptäckte den... Jag tror det är 1:a gången  jag ser en såå nära och som lever.. hmm de va kul.

Efter att vi var klara med grillningen släckte vi den med en massa vatten och sen bar det av hemåt till syster o Thomas. Där åt vi av pajerna o vaniljvispen jag hade köpt med mej. Blåbär o äpple. Men jag tyckte inte om äppelpajen. De fanns inge kanel i och smakade syrligt på någe sätt. + att äpplena va lite motstånd på...!!!

Vi började dra oss för hemgång runt 21-tiden och man var verkligen helt slut efter, även fast man kanske inte gjort så mycket till ansträgning. Men att ialf sitta i solen mm kan tära på krafterna ibland...!!!

Spindeln på sista bilden va inte bjuden på våran tur hem...=/ Men vad skulle jag göra?`Är ju rädd för dom ju...(!) Sen gick den in innanför "taket" på bilen precis vid fönstret..Hmm tydligen gick de...jobbigt värre...

Nu ska jag äta upp glassen som jag tagit...Fy 17 vad det är varmt här inne. Och inte kan man vääädra så mycket heller då man har katt. Vill ju inte att Leah ska behöva vara instängd...

Men ha en trevlig kväll

Puss o Kram