Jaha Nu Har Man Suttit Hos Mamma Med Ljus Osv

Hejsan alla älskade vänner...

Sitter hemma hos mamma nu och dricker lite rödvin. Min syster o hennes sambo är med hära. Och ALLA ligger kvar..hahah Men vi ville ju spela TP så det skulle bli sent tyckte dom. Men det vart inte så mycket till spel, eftersom vi kollade klockan och såg att det började bli dax för att släcka ner. Vi tog fram lite ljus och sedan vart det att lyssna på musik....hehe!!! Jag satt mest och sjöng (som jag ALLTID gör) hahah älskar ju att sjunga. =P

Syrran, jag, "pappa" o Mamsen + lilla Belle sitter uppe. Belle sov en timme eller 1½ timme och vill nu sitta och leka med mormors kryddställ som kan snurra. Ja menar hur ofta är hon vaken så läänge?? hmm..ALDRIG!! Därför Emma har fasta regler uppsatta hemma. Men att bryta dom ibland och göra undantag det kan jag. Men det är sällan jag gör det.!!! Esmeralda ligger uppe och sover i sängen vi ska dela på. De ska bli mysigt. Sen är det bara att dra fram resesängen från mammas garderob och bädda den. Det blir mysigt för Belle med. Hon har ju sitt täcke med sej och sin "Nin/Ninen" = Kanin som hon älskar och då vet hon att hon ska sova..Hon kramar den hårt i ansiktet och biter den i örat mm. =) gulligt.

Jaha nu kom mamsen med en liten singelhög som jag ska välja ut några favoriter typ. Jaaa, älskar när vi lyssnar på musik...VI verkligen älskar det...

Nähä, nu kanske jag ska vara lite mera social =P

Men vi ses mina älskade bloggare...

Puss o Kram eMMa