Hemgång...!!!

Syrran och jag gör oss iordning oss för att bege oss till KÄRA mamsen på Morsdag (fast de är ju MIN dag med) hehe vi ska käka middag (Pizza) och sen så är ju Essa där o vi ska ju hem sen till oss...

Har varit roligt med mycket skratt o skitsnack med syrran. Vi har alltid kul.!!! Igår satt vi på Youtube och kollade på "George Of The Jungle" visserligen fick man se 9 delar i 9min vardera. Men det gick o det va kul. De va så länge sen man såg den filmen. Men den bästa scenen är ju när "George" springer på kvällen med hästen och med sin vita skjorta öppen en bit...*Vackert*

Det blev en sen kväll igår. Vi la oss inte förens nästan vid halv 2. =) låg och tittade på "Kocken" som gick på 4:an tror jag. Sen satte jag time på tv:n på 45min. Vaknade av att tv:n va svart...Skönt att vara sååå trött..

Sen vaknade jag igen vid 6-7- tiden av att jag var jätte kissnödig =/ *förstöra min sköna sömn så där* men sen la jag mej tillrätta igen och somnade om!!! Gott...

Vi ska strax åka tror jag. Vill ju inte skriva på bloggen om något till mamma eftersom HON läser min blogg..Hmm de kan vara trisst ibland om man vill berätta om man köpt något eller så. Men jag tror iförsej att mamma inte har "tid" att kolla bloggen nu ialf. Min dotter är ju där mm...hahaha

Men vi ses senare...Puss o Kram Emma