Hemma Igen =)

Skulle uppdaterat igår innan jag fixade mej iordning för att möta upp Jos (Jonas) i stan efter hans jobb. Men det gick inte så jag struntade i de och ville sen inte göra de hos honom...

Vi hade mysigt och tittade på film på tv. Idol och sen en MASSA musik. Egentligen va de musik jag inte gillar till vardags... Men han fick mej att gilla många låtar faktiskt (tack) =)

Nu sitter jag i mitt rum och vill lyssna på musik på Spotify eller va de heter men jag vet inte ens hur man fixar.. (Joooos Hjääälp meeej) fast du kan ju inte eftersom du är på Galaxy båten (kryssning) tills imorrn kväll. Ha sååå kul o ta de lugnt bara =P

Fick ju ett 5punkts ljud eller vad man säger till datorn. Men de verkar fattas en eller flera sladdar... =( Lite tråkigt då ja vart sååå glad över att äntligen få öka musiken i bas o volym så man kan poppa loss ett tag. Har blivit inspirerad av Jos =D en låt fastnade på min hjärna. Det är Gigi D'agostino med - ininterrottamente
Den ska jag lägga upp här. Så OM ni har bra ljud osv så vrid för faaan upp ljudet o njuut av en bra låt. haha

Länkar er HÄR eftersom jag haft problem med att lägga över den hit

Puss o Kram
#1 - - Nicke Nyfiken:

Är det någonting på g mellan er eller?