Min Älskling Är Intagen ^^(

Ja, alltså min dator fick jag lämna in på NetonNet idag. Och tydligen hade jag 2års garanti på den vilket jag "hurrade" för inombords.
Nu får jag låna mamsens dator lite grann och det är väl bra så länge jag kan göra det. Men jag saknar ju min lilla "älskliing" hahaha...Ja de låter verkliiiiigen knasigt när jag skriver de. Det är verkligen tomt!

Har ialf hämtat mina Shepherd skor..Så jävla sköna och varma. Jag ska inpregnera dom om en stund.
Sen har vi varit ute typ halva dagen typ. Åkte halv 11 och va hemma vid 3. Förutom att vi hämtade Essa tidigare och jag hämtade Bellan lite tidigare med eftersom de ändå va på vägen hem! Nu är jag riktigt jävla (ursäkta språket) trött. Jag skulle kunna sitta och sova!

Såg att jag fått en "utmärkelse" på syrrans Blogg med. Gulligt...Tack älskade syster.

Nä nu orkar jag inte skriva mera.. Hoppas ni får en underbar Freeeeedag..

"Det är dax för Fredagsmyyys om det så är det sista jag gör. Ja det är Fredagsmyyys hoppas inte föräldrarna stör. Nu äre slut på veckan det är dax för Fredagsmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys"

Puss o Kram ^^)
#1 - - Tessan:

Hej! Jag funderar lite till hur du har råd att handla så mkt som du gör, trots att du inte arbetar? Får du massa bidrag eller köper du allt på kredit och lån? (mest nyfiken, för jag kan typ aldrig shoppa :-( )