Ny Design På Blogg.se

Och det va lite ovanligt när man kom in och såg att dom städat iordning osv.. =) det gillas.
Själv så blev vi hemma idag. Egentligen var det ju för att det va skit taskigt väder och jag visste vilket krångel jag skulle få gå igenom om jag hade gått. Eftersom det icke va plogat osv. :( men sen kom Essa in o sa att hon hade ont i huvudet och att hon hostade. Lite har hon hostat men inte mera en vanligt.. Bellan har typ torrhosta och MEJ ska vi inte snacka om ens...
Jag har nyst heeeela långa dagen (som jag gjorde för ca 2veckor sen) och min näsa ser väl ut som Rudolf.. =S snorat, och snytigt mej..Min näsa gör ont och nu vill jag inte att det ska bli fler gånger...Och att det kliar det är nog fasiken det värsta. Eftersom det verkligen kliar och jag får tårar i ögonen...:( inge kul
Och min syster ligger typ hemma i magsjuka av det jag läste på Fejjan...Stackars sötaste syster..
♥Saknar dej♥ hoppas du/ni kryar på er snabbt...
Imorrn ÄR det inskolning. Och det ska bli spännande. Hoppas bara det går bra att ta sej till skolan så är ju allt kirrat sen liksom.... :) och att det går bra tillbaka..
Men nu ska jag äta upp min blåbärsglass och strax sova..
Igår la jag mej innan 22 tiden och det va skönt att vakna upp utvilad.
Imorrn kommer jag ju såklart skriva så ni får veta hur det gick för Bellan..
Pussar o Kramar
#1 - - Din syster <3:

Saknar dig med älskade syster <3

Nu idag mår jag bättre. Eller jag mådde illa på förmiddan, men efter att jag åt lunch så blev jag genast bättre i magen :)

Det är nog för att jag äter så sjukt dåligt på dagarna. Måste bli bättre på det :/

Hoppas du mår bra? Usch, det är kanske allergi som du har med tanke på att du har hållt på så nu jätte länge. Jag var likadan när jag bodde där hemma hos mamma. Då börjar man misstänka möggel! Men det vet man ju inte, kan ju vara nåt från vinden som gör att man mår sådär, det är ju alltid kallt på övervåningen! Så det är inte så konstigt att man blir förkyld jämt..



Hoppas du kryar på dig! Saknar dig jätte mycket.

Du får komma hit snart. Kul att Bellan ska börja dagis snart :) Det kommer gå jätte bra för henne.

Puss och Kram älskade syster!

Älskar dig jätte mycket. Puss från oss alla!