Dumma Mej :'(

Som inte kan vara bättre på att uppdatera... Fyfyfy på mej..^^

En liten sammanfattning av helgen.

I Fredags hände det inte så mycket. Vi tog det mest lugnt och åt en sen middag som "nästan" innebar sängätning haha. Lördagen åkte vi till Upplans Väsby för att hälsa på mina svärrisar! Det va jätte kul och båda barnen lekte med resten av barnen som va där. Jag fick en JÄTTE snygg tröja av älsklingen från butik "New Yorker" eller va den heter. Men dom hade AS snygga saker. Massa skor osv osv. Ja har ju aldrig varit där inne. Men NU ska jag nog överväga att gå dit i fortsättningen haha..
Sen blev det två tröjor till svärmor eftersom hon fyller år den 1/4 (vi firade alltså tidigare)
Det blev en se kväll och vi kom inte på tåget förrens vid halv 9 eller så!
Bellan somnade nästan direkt i vagnen. Och när vi kom hem nästan för att ta bussen vaknar hon 1 station innan vi ska gå av och börjar grina på ett sätt som hon inte ALLS brukar göra... Det lät lite knasigt! Men de va som om hon ville säga något eller så!

Tillslut tog jag upp henne och bar henne sista biten hem. Och när vi kommer på parkeringen hemma lägger hon världens pizza typ 3 ggr. :O *Stackars min älskade flicka*

När vi kommer in springer jag in med henne i badrummet eftersom typ heeela overallen är nedspydd. Där klär jag av henne och springer sen upp med henne. Innan jag går upp ser jag hur jävla vit hon är i ansiktet... Alltså ja har aldrig sätt någon sååå blek :(
Jag vet inte om det har att göra med att hon vaknade 6 den morgonen och sov bara knappt 30min innan vi skulle gå. Och de va ALLT hon sov på HELA dagen. Samt kanske för lite mat under dessa timmar för henne... Inte vet jag! Men hon lekte osv hela tiden  o hade kul! Hon hade ju kunnat somna på golvet eller i famnen hos mej eller älsklingen men hon gjorde aldrig de :S men men

SÅ den natten va ja typ vaken hela tiden. Varje gång hon väde sej osv så vaknade hon o då va hon tvungen att kräkas.. Det är 1:a gången hon är "maksjuk/förgiftad"??? Vet egentligen inte va de va för någe. Hon va heller inte varm av feber utan snarare kall. Stackars min älskling. Hon kved verkligen. Och hade ont i magen. För hon tog sej för magen o benen åkte upp...

Men direkt på morgonen vid 7.40 vaknade jag av en morognpigg tös som log o mådde tydligen bättre =) Då fixade ja vällingen och hon hann knappt mera en att se på flaskan så va den urdrucken.. haha hon va verkligen hungrig. O hon hade heller ingen ork att spy den natten med. De va jätte jobbigt att se de...

Igår hade hon feber efter att hon vaknade på eftermiddagen. Så nu sitter vi här o är hemma. Pappa P kommer halv 3 och hämtar henne..

Igår hände det inte så mycket heller. Eller ja jo Essa gick till Tilde o va där hela dagen. Jag o Bellan gick ut o sparkade lite boll samt tog fram 3-hjulingen.. Sen tog vi en tur på mitt Rosa-Race som ja kallar de. Efter de gick vi in och hon fick sova de va då hon vaknade med feber..

Så det är så det ligger till..

Vi har fått en till visning på en 2:a viserligen men den ligger på 63kvm o hyran ligger på 6102:-/mån (de kanske är lite jobbigt) men vi får ju se. Vi måste ju inte ta den men eftersom den va relativt stor ville ja se HUR stor..

Men ha de bra så hörs vi..

Puss o Kram