Musses Klubbhus Med Variation

Ja just nu tog Musses Klubbhus slut.. Bellas favvoprogram ;)

Nu börjar istället "Händige Manny" han är söt tycker jag.

Ja om 20min typ ska jag lämna hemmet för att rulla till dagis med Bells. Hon blir kvar på dagit till 4 ca. Eller strax innan. Det får man se när man hinner hämta upp Essa om jag slutar 14-tiden. Det borde inte ta så lång tid.

Imorrn (Fredag) är det 12-dag på dagis så jag har sagt att Bells får vara ledig. Sen ska BÅDA barnen till sina pappor. Vilket jag tycker ska bli JÄTTE skönt.. Haha missförstå mej inte. Men det är över 2år sedan jag jobbade och tjänade EGNA pengar. Så nu är de bara skönt att få arbeta. Ska försöka jobba så mycket som möjligt... Och nu är jag ledig ifrån barnen ganska länge. Essa är hos pappa till nästa helg (tror ja, ska kolla ordentligt) och Bells är hos sin pappa till Onsdag. Så innan dess kan ja jobba vilken tid som ;)

Nä men nu ska jag lägga mej i soffan den lillllllla tiden som är kvar ;)

Puss o Kram

#1 - - Buddha:

Emma hjärta Jsos