Sen Kväll Ikväll

Ja jag började halv 12. Men kom lite sent för tåget va försenat och sen så träffade jag min granne Madde på tåget. Hon är ju skiftledare på Serrano. Så vi kunde snacka lite skit innan jobbet...
Det gick bra idag. Och till min förvåning så jobbar en gammal kompis ifrån S:T Görans där med (Dimitri heter han) vi båda chockades lite.. Vi har inte sätt varann på många år (typ 8) och så möts vi upp hans 1:a dag på jobbet och min 2:a dag :D jaa vad brukar man säga "Världen är bra liten" hehe

Satt ner med Serranos "heting" hahaha.. Han är snygg (Islänning) o pratar liiiiite Svenska o mest engelska.. Så de är ännu roligare.. Men ialf vi satt ner o snackade lite om mina tider osv..
O ja har kommit på att de nog är BÄST att bara jobba 9-15 asså ialf i nuläget när Bella o Essa går på olika ställen o de tar ca 30min att komma från punkt tilö punkt om man åker när bussar går osv.. Det blir liksom alldeles för stressigt för mej o sen att informera jobbet.. :S de går ju inte om de är OLIKA tider.. (suck)

Så i nuläget när ja har barnen hemma så kan ja jobba 9-15 ANDRA dagar när dom inte är hemma så kan jag jobba mera skift liksom.. Inte "knäppa" tider..

Men men.... Vi hörs imorrn tror jag för jag är vääldigt trött ikväll. Kom ju hem typ halv 6 =S

PUSSAR o KRAMAR
#1 - - johanna:

ja gick i samma klass som en dimitri... undra om de e samma?

o grattis till jobbet :D jätte glad för din skull.. vart ligger stället? när du jobbat där ett ta så kan du fixa in mig hahaha :P

puss o kram