Jag Är Sjuuukt Glad Idag...



Telesamtalet kom som jag väntade på!!! Jag blev GODKÄND som hyresgäst i lgh... Ooohhh jag är bara sååå lycklig!!! Imorrn klockan 14.30 ska jag skriva kontraktet!!!

Fan va kul!!! Då kan jag flytta in alla mina kartonger ifrån Shurgard och bli av med den räkningen på 717:-/månaden o börja få iordning på allting. Men imorrn kommer jag kontakta Kommunerna om skolan/Förskolan till barnen! Hoppas det går snabbt. När jag flyttade till Huddinge kommun så tog de 4mån att få en plats (fast då hade vi ju ingen dagisplats från början) så nu kanske de går snabbare eftersom hon redan är inskolad och inte kanske behöver så himla mycket! O Essa brukar det gå sjukt bra för... Henne behöver ja ju inte gå med så pass mycket. Hon har lätt att skaffa sej nya kompisar!! Skönt verkligen SKÖÖNT om vi har skola/Dagis på samma ställe. Då behöver ja inte stressa som ja gjort tidigare liksom... Hit o dit med 30min mellanrum mellan! Nu kan ja liksom sluta halv 5 oxå o hinna hem på kanske 40min?! Tror de kommer gå snabbare. Bara 2 bussar. Nu åker ja liksom 3 olika för att komma till skolan/jobbet. Sjukt irriterande när man bor i samma kommun men kommunikationen inte funkar...

Men så ligger de till ialf..

O jag är hemma o vabbar. barnen är förkylda o hostiga. Lika bra de går över så dom inte smittar alla andra barnen!!

Men vi hörs senare.. Puss o Kram
#1 - - Ingela:

Vad roligt!!! Grattis! Då får vi se om vi ses framöver ??



Äntligen lite privat. Kanske Jani kan flytta upp till dig?