Sjukt Dålig Uppdatering...

Ja jag vet att det har varit dåligt uppdatering. Men det har varit rätt skönt att inte behövt skriva något o känna att man "måste" när det finns tusen andra måsten att göra..

Men jag vill ju verkligen skriva. Men sen glömmer man bort ibland. O dom gångerna man kanske har tid har jag inte haft lust/ork..

Men jag tänkte skriva lite vad som har hänt..

Jag va ju hos pojkvännen med Essa den 19/8 åkte vi dit och stannade helgen ut. Vi va på Vulkan marken som de heter. En marknad med JÄTTE mycket smått o gott att köpa.. Ja handlade:

Mej:

Fick en jätte fin Rosa väska med nitar på sidorna 99:-
Köpte en Ed Hardy keps 80:-
Bananchips (älskar) 50:- tror ja

Essa:

Godis
T-Shirt med trycket "Esmeralda" på i svart med rosa text 120:-
Princess  mugg med sugrör på 50:-
Disney Princess klänning 120:-


Bella:

Två T-Shirtar: Ena en rosa med Pippi långstrump tryck och den andra va röd med Bamse tryck, 2 för 100:-
En T-Shirt med trycket "Isabelle" i Svart med rosa text 120:-
En Mimmi mugg med sugrör 50:-
En mössa med trycket "Isabelle" på 80:-

Lite hann jag ialf med att köpa.. Har säääkert glömt något nu för det gör jag alltid!!! :)
Men det va verkligen mysigt. När vi anlände till Degerfors så va de ännu vackert väder. Men sen när vi hade ätit Buffé på Kinakrogen så började det regna glatt när vi nästan va klara med maten! Efter det så regnade det till nästa dag. Jag va så blöt att det hade gått igenom alla mina kläder typ, håret va som när man står i en dusch. Det fattades bara schampoo. Men det va fortfarande kul och med underbara människor runtomkring mej. Så för mej gjorde det inget. Roligare kanske att ha en jacka som TÅL väta.. Men annars bara bra!

Både Bella och Essa har fyllt år..Essa vart 8år den 24/7 och Bella 3år den 8/8. Kalas blir de väl till Essa om de går.!! Har inte haft kalas för henne med bjudna kompisar osv. Känner mej som en dålig mamma för det. Men jag har tyvärr inte haft ekonomi för det. Och nu vet jag inte om jag vågar eftersom jag har en ÖVERRASKNIGN att säga....

Eller ja ALLT är inte klart ännu men imorrn får jag svar ifrån Bostad om lgh bakom min syrra (där ja sökt sedan länge tillbaka typ 2år) OM DEN BLIR MIN!!! Har nämligen skickat in alla pappren till dom om min inkomst osv så jag är JÄTTE nervöös!!!

Så jag måste spara alla pengar jag får o har så ja kan betala hyran. Kan ju inte flytta in direkt eftersom jag måste säga upp skola och dagis osv! O de blir ju en JÄVLA resväg med Bella om vi skulle flytta in direkt o sen komma ÄNDA hem hit för att lämna henne!! Nej så de blir väl dubbla hyror kanske!! Det beror på!

Så det är lite av de dom hänt. Jo min dator gick sönder igen. Ja vart lite arg o smällde igen skärmen o de hände nåt då! Så jag fick tillbaka 2000:- från försökringsbolaget för min dator va värd 3500:- - självrisken på 1500:- Men de va bra pengar ialf!!!

Ja va mer kan ja säga!!! Det går SJUKT bra på jobbet. Har ju börjat nere på småbarns avdelningen tillsammans med 3 andra kollegor. Och vi har de riktigt skoj och en bra start med föräldrarna har vi oxå!

Nä men jag trivs verkligen jätte mycket. Jätte kul och jag hoppas att efter den 31:a December ha ett arbete kvar. Men vi får se hur det löser sej! I annat fall kanske syrran har jobb åt mej. Dom behöver tydligen folk. Men jag vill utbilda mej!! Skulle va skönt så man slipper flänga fram o tillbaka just för att man inte är utbildad.. en men

Hörs sen

Puss o kram