Blogga På Spåret

Ja för ja sitter just nu på vägen till Degerfors.. Det ska bli underbart att få träffa Bejbi efter 1mån... På TOK för lång tid. Men de har ju varit mycket liksom. Stor helger o mindre pengar o barnen har varit hemma varje helg. Detta är 1:a gången på 1mån tror ja som jag är ensam utan barnen. Jag har sagt de förr o ja säger de igen. Det är härligt när man har barn med två olika.. Just de här att man verkligen kan få sin egna tid.. Ja säger inte att ja ALLTID vill att dom ska vara hos sina pappor.. Absolut inte. Men jag som mamma behöver ändå andrum och rå om mina egna tankar och behövo Det är inget man ska skämmas över eller nåt!!!Detta är tiden ja får. Nu är de så att barnens så kallade hemma-hos-pappa-veckan/dagen hamnade på samma dag o samma pappa.. Ja kan bara va glad för nu får ja umgås med MINUN RAKAS = MIN KÄRA på Finska :)

Så jag hoppas ni får en trevlig helg. Ja vet o tror inte ja kommer blogga.. Men vi får väl se!!

Pussar o Kramar i massor..

Nu blire film "Trollkarlens Lärling"

Tjenixen