Alla barnen sover och lite småfix

Jag/vi drog hem till syrran vid halv 11 och jag stannade en stund innan jag skulle gå till bussen. Det gick jätte bra på mötet och trevlig mamma som va väldigt lätt att prata med samt söt son. Ska bli kul och spännande att få jobba med både honom och alla andra pedagoger samt barn ;)

Efteråt va ja tvungen att dra direkt hem (tjejproblem) sen så fixade jag och plockade lite innan syster med mina och hennes barn kom hit ;) dom blev bjudna på middag (kycklinggryta med morotstzatziki och pasta) gottigott ;) sen stannade dom en stund och gick hem runt 20-tiden. Alicia sover över för att hon ville det. Slängde in (läs: tog in dom) haha i duschen och sen vart det bad efter en stund. Alicia fick ta Bellas säng som i sin tur sover i min o Burre sover på soffan (vilket ja kan förstå, barn tar ganska mycket plats fast dom är små haha)

En halvtimme senare sov ALLA. Jag passade då på att diska upp allt och göra köket fint tills imorgon bitti (mycket trevligare) men vi måste införskaffa oss en diskmaskin. Dels för att diskbänken inte är i 90 standardmått och jag får då mer problem med ryggen och dels för att mina händer inte tål för mycket diskvatten osv. Ja menar diska 2-3ggr per dag sätter sina spår :S (man vill ju ha fint i köket osv)

Nä nu ska jag snart lägga mej tror jag. Barnen är väl uppe tidigt imorrn så jag vill vara utsövd.

Ha en underbar natt

Puss o kram