Ojsan

Det är 4veckor sesan jag skrev ett inlägg sedan..

Jag ber om ursäkt för att jag skrivit om att året ska innebära mer bloggande... Men kanske om jag får iordning den som JAG vill!!!

Har ju betalat kurs osv förra året på Designfunktioner. O jag hoppas jag ska lära mej något av det ordentligt.. Visst kan ja bloggdesign så! Men jag vill KUNNA mer o göra mer!!

Jag blir annars inte alls nöjd..

Jag vill passa på att HÄVA ett STORT GRATTIS till min älskade syster min systerdotter och min BÄSTA vän T som fått sitt andra barn i Fredags den 3/2
Väldigt efterlängtar en si så där 11dagars gräddning över tiden hihi

Men en välskapt liten Tindra tittade ut 12.57
3875g 53cm lång ♥Mosters♥

Jag undrar va hon ska heta i andra namn?? Får fråga syster.. Men något fint blir det ju ialf!!

NU ska jag förtsätta o kolla design osv..

Puss o Kram