Gooooodi

Jag sitter i rummet. Jag o Bella vaknade strax precis innan 9 och gick upp o käkade frukost. Efter de så gick hon in o satte på sin CD-spelare (som alltid) haha o satte på skivan i. Hon älskar verkligen musik o det har jag alltid introducerat barnen med varje kväll och det är ju bra. Dom lär sej momorera musiken och det öppnar :)

Nu ligger hon i min "säng" (ja jag har ju ingen säng utan lånar just nu syrrans madrass man ska blåsa upp) o så sa hon förut: "jag ska vila"

Hon kanske somnar. Men de gör inget!!

Idag kommer Essa hem, vi ska mötas upp i Högdalen. Efter de blir de väl en sväng ner på Lidl o köpa ägg.. Mjölken ja köpte här i veckan går ut imorrn så ja tänkte om man kanske skulle göra pannkakor till middag :) De går ju alltid vägen för barnen!!

Ja vet att jag varit dålig på uppdateringen osv. Ska försöka komma till skott.. Roligare Design osv innebär nog mer bloggande o roligare stunder :)

Så ja ska försöka!!

Ha de så gott så länge..

Puss o Kram