Hejsan lördag med lite hemmabestyr

Tog en skön sovmorgon till strax innan halv 10 och kände att det behövdes ;) efter de gick ja upp i mysdress och käkade lite frukost med familjen (bara min Bella som fattas) :'( efter frukosten så började jag röja överallt. Dammsög/tvätta golvena och tog sköljmedel på ett papper o drog på v-rums bordet (lyckas ialf hålla väck mycket damm) olickade vid tv och ställde spelen på sin rätta plats och damma av allting :) dammsög soffan och rätta till attan som hela tiden måste hamna snett (mej inte gilla) måste nog införskaffa oss matt-halk-skydd under :)

Sjungt och dansat runt samtidigt :) haha alltid lika kul måste ha musik i massor annars kan man inte få de där suget man är ute efter ;) man blir mer effektiv (ialf jag)

Efter massa plock och städ och 10kg svett hoppade jag in i duschen och DE gott folk är väl bland de bästa när man städat huset är rent o en själv. Bäddade oxå rent sängarna i barnens rum och damsög där med :) samt la in sängkläder i tvättmaskin. Hoppas bara vårt lakan hinner torka bara. Vi hade 2st dra-på-lakan men de ena råkade ja dra sönder när Burre låg i sängen då de alltid lägger sej på ena sidan mest. (Ja fråga mej fasiken inte hur ja tänkte för de gjorde ja nog inte haha) så nu kommer de dröja lite innan de torkar. Meeen å andra sidan man taget va man haver sa gumman o drog fram Fööönen hahaha!!! Why not liksom det är ju värme ialf och det blidde torrt ;D

Om ett tag drar vi till syrran på middag och efterätt samt sällskapsmys :) och efter de går vi hem och myser hemma lite innan de är dax för sängen!!!

Usch va det börjar bli kallt ute ;) men mys då man sitter inne!

Nä nu ska jag slappa lite innan vi drar iväg 2min härifrån ;D

Puss o kram