Skridskor

Imorse vaknade vi till klockan vid 7-7:15 gick upp och åt frukost tillsammans. Medans jag fixade varm choklad samt äggmackor till våran dag. Knata ner för att kolla när bussen skulle gå. Ca 8:35 tror jag. Bussen skulle ialf gå om 25min så vi valde att gå till Farsta IP (är en bit för små fötter) ca 20-25min senare va vi framme.. då va kl nog 9:15 så vi satte på oss grillorna och åkte :) fasiken va kul det va. Men inte alls lika lätt som jag trodde. Skridskorna är ju nyslipade vilket gör dom väldigt hala osv! Så de va lite svårt. Menndet gick rätt snabbt och för att de va 15 år sedan ja åkte sist så satt vissa skills ännu kvar.

Barnen åkte bra. Burre åkte bra och kul. I 3h va vi där(9-12) va öppettiderna för lör. Sen käka vi våran matsäck (mums) sen när det va 5min kvar så klädde vi av oss fötterna och på med skorna! Min syster och hennes två barn kom även runt 10:30 så dom fick provåka lite :)

Vi promenerade även hem. Sjukt glad över denna dagen med prommisar oh skridskoråk!!!! :)

Vi gick till Lidl på snabbvisit och sedan hem. Essa sover hos moster så de blir en lugn kväll med lite slöhet i soffan efter denna dag. :)

Imorrn ska vi ut igen fast då blir det Spårvägsmuseet i stan :) dom har massa sportlovs pyssel osv. Bygga egen spårvagn tror jag bland annat det va samt titta på massa fint :) ska bli spännande. Det blir ja med mina barn samt syrran och hennes. Sen våran gemensamma granne vi blivit kompis med och hennes son på 4år som min Bella ;)

Hoppas eran Fredag/Lördag varit bra?!

Kramar Emma