Sorry För Dålig Uppdatering..

Känner ingen ork ibland att skriva fast jag vill vara duktig med både bilder och text. Men vad ska jag fota? Det undrar jag.. Okej att man fotar barnen på kvällen. Men de hinns ju knappt me de heller!

Annars? Jo jag är sjuk. Förkyld sedan Lördags och hostar en massa. Vaknade runt 4-tiden imorse och bara hosta. Sen när man väl känner att man kan somna osv så ska man upp!!! Tack för den typ.

Åkte tidigare med syrran för att hon skulle börja 7:30 som ja o behövde va tidigare iväg. Så vi tog 6:28 bussen hemifrån. Men man har önnu inre åkt ifrån Högis??? :/ Suck. Kommer väl samma tid ialf fast jag åkte tidigare..

Ja i veckan är de inte så mycket mer en jobb och lite mer jobb. På lördag är Essa bjuden på ännu ett kalas. Och sen fyller ju Tindra 1år på Söndag. Så de blir att titta ut två presenter.. Ja som tycker de är så svårt ibland!!!

Nej nu blir de lite Candy Crasch innan man ska av :)

Ha en bra dag