Fasiken här va de inte uppdaterat på ett tag..

Det har vart så mycket med jobb 2dagar i veckan och 3 dagar i skolan. Känner att tiden för bloggen har fått lida! Men så är det. Jaha om w dagar är det Julafton! Känns väldigt skumt att den dagen redan är här ☺ men vart är snön? Gaaaah! Vill ha 1meter snö och stora dalande flingor som kommer från skyn. Det är så mega vackert. Nä istället är det snöslask av de lilla som kommit 😒 ruttet.

Just nu bleker jag håret. Utväxten va ju kanske inte den snyggaste 😉 men nu blir jag ialf blond igen! Jag skulle vilja ha en annan färg. Typ Molly Sandens fripp-färg är riktigt fin. Men vågar man? Känns som att man får underhålla mer i färgväg när man förgar mörkare färger.. men men det tåls att tänka på! Jag suger lite på den karamellen 😂

Annars rullar allt på! Tyvärr har jag och B gått skilda vägar ännu en gång.. tråkigt att känslorna inte hänger med och vill detsamma som den andre.. Det hände för 2mån sedan! Men han är kvar här tills han får eget. Thats the least I can do for breaking his heart already! Men men! 

I Januari börjar skolan igen. Och jag är nervös över det. Ska gå Uska-utbildning med inriktning på sjukhus senare på B-kursen. Man får se hir detta kommer att gå 😁. Äh ddt ska nog gå riktigt bra! Man får försöka ha en positiv inställning så löser det sig. 

Jag har börjar lämna blod igen sedan 3år tillbaka! Skäms för det. Men blodbussen kommer var 12:e vecka hit där jag bor! Men nu kommer jag bli kallad. Var där för 2-3v sedan och efter det fick jag ett sms om att mitt blod har används till en patient! Vilket känns bra ☺

Om jag inte skriver något vid julen så ÖNSKAR JAG ER ALLA EN UNDERBAR JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR!!!!

Kram Em