Länge sedan sist

Ja, vad har hänt sedan sist jag gjorde ett inlägg? Jag har inte ens en aning om de senaste🙈
Men jag kan ju göra en liten genomgång ialf. 

Jag går sista terminen på Komvux just nu, där jag läser Medicin 2, Demenskurs och akutsjukvård med praktik på 4v. Det är tufft nu. Jag har redan haft ett prov i medicin, nu på torsdag har jag ett i Demenskursen och veckan efter de så har jag ännu ett prov i medicin. Sen har jag två deadline's (två uppsatser) tills 1,5 vecka. Så ja man kan säga att det är mycket just nu. 

Jag har för det andra ÄNTLIGEN blivit ensamstående med barnen. Bättre sent än aldrig skulle jag vilja säga. Det tog ju bara sisådär nästan 2år. Men nu är de fixat. Eller ja sakerna som tillhör honom står ännu kvar.! Det är ett annat kapitel. 

Jag är fortfarande helt galet förälskad och tillsammans med mannen i mitt liv. Min Amerikan ❤️ i sommar firar vi hela 2år tillsammans..yeeey happy us 😍

Ja vad mer finns det att säga egentligen. Det är väl egentligen som vanligt bara att jag nu bor själv med barnen, vilket är väldigt skönt. 

Och som sagt, vi tar en dag i sänder..

Hoppas ni alla som läser mår bra. Ska försöka uppdatera mer, men jag lovar inget..

Tjingeling Em