1 Vecka Sedan.... :(

Ja eftersom jag inte har någon dator så resulterar det i ICKE skriverier i The Blogg... Vilket är frustrerande.. För jag älskar att skriva!!

Det har egentligen inte hänt mycket så. BEllan är hos pappa P tills Fredag om 1 vecka till... :( Tomt utan mammas fialotta. Och Essa ser man ju inte mycket till eftersom hon är ute med sina kompisar. Så det är inte samma saknad. Bellan måste ja ju ha uppsikt över JÄMT!!! Typ. Men Essa är mera "självständig" om man säger så!!!

Har smällt i mej en HEL Ben&Jerry´s glass nu på kvällskvisten...*Mmm gott*

Min syster o familj har varit här heeela dagen o vi har grillat o haft de myspys!! Dom åkte hem vid åtta snåret typ!

Lånar som sagt min brors dator ett tag. Känner att jag behöver det!!! Man blir ju GALEN om man inte får prata med kompisar, Blogga, kolla inredning osv osv osv... Sen måste man ju kolla kontot samt betala räkningar (suck) samma visa vaaarje jäääävla månad. Kan man inte bara skita i alla äckliga räkningar o göra roliga saker för pengarna... SOM ATT SHOPPA som tex hahahahaha

Har bestämt för GRÖNA LUND 1:a helgen i Juli. De ska bli kul. Hoppas det blir VACKERT väder bara... Ok de MÅSTE ju inte vara stekande sol och 40grader.  Men gärna en sån där 20grader o lite moln på himmelen som kan hjälpa till att inte få solsting hahaha

Men nu ska jag spela lite. Har även laddat ner Bigfishgames på hans dator med... (www.BigFishGames.com) bli medlem o sen kan du spela massor med roliga spel gratis i 1timme. Man kan även löpa dom om det ligger i intresset. Men vadå gratis är ju med bra. Kan bara bli trisst när man verkligen kommit in i ett spel o sen är de slut haha

Ha det bra...

Pussar i massor från mej

P.s. Färgade håret mera Blond + Silverschampoo...= Great Yeah!! D.s.
#1 - - tobbs:

fin blogg du :) följa varandra via bloglovin så kommer båda upp på lite listor.. sen tänker ja läsa din också för den va ju inte dålig :)

#2 - - tobbs:

fin blogg du har! :D skulle bli jätte glad ifall du kikade in på min blogg och lämnade en kommentar :) vi kan gärna följa varandra via bloglovin?:)