Time for bed...

Jaa ibland känns det som att man inte gör annat en går upp äter lite och sen in i bingen?! Trist de där. Helgen har bara varit lugn och skön! Vilket kan behövas nu med jobb under veckorna! Åh på onsdag kommer min FINA Bella ❤

Essa kom hem vid 4 halv 5 idag efter massa lek hos kusinerna. Jag o älsklingen lagade stuvade makaroner med falukorv. Käka framför filmen "Rhe Dark Horse" gick att se men inte jätte bra! Älsklingen somnade för en stund sedan och jag ska sätta på en film och krascha strax ja med!

Har haft jobbig hosta sedn igårkväll :( något som kommer å går men inte vill bryta ut helt! Jobbigt de där eftersom man kanske inte känner sej helt hundra på jobbet! Men ja kommer gå ändå! Herregud va helgerna o veckorna går snabbt! Redan 1 Oktober imorgon :/

Glad ialf att jag får tjänsten än så lnge tom 24:e Januri! Sen får man se vad som händer. Vore ju förargligt om jag inte fick stanna kvar eller så. Men å andra sidan så är ja kvar så länge pojken är! Men tänk ommhan måste flytta??? :( va händer då?! Kommer jag få komma med? Oändligt med frågor! Och eftersom jag inte har utbildning så är läget inte på min sida heller när de gäller de! Buhu! Funderar på om jag kanske ska försök plugga hemifrån på kvällarna eller ta kvällskurser! Men kommer ja orka?! Det är frågan! Men vill man nåt så ska man inte ge sej i första taget!

Men men!

Ha en bra söndag (det som är kvar) och en fin måndag imorrn

Nattinatti