Bvc

Det gick jätte bra och sprutan över förväntan :) vikten låg på som ja misstänkte 19.5kg men längden trodde jag inte var på 114.8cm hon har sedan förra året vuxit hela 7cm ;-)
Sen skulle vi jaga rätt på leksak men hade inte tilllräckligt med pengar så det vart rena utbrottet i centrumet :/ ska köpa nåt när A-kassepengarna kommer. För de har jag lovat.

Nu ska vi gå ut me hunden å leta rätt på Essa å skicka hem grannungen oxå ^^

Ha en fortsatt bra Måndag. Puss
#1 - - Erika Enroth / Inredning - Mamma - Viktnedgång - Drömmar:

Hej Kära Du! <3

Tack för din kommentar, den värmde! Det är så sant det du skriver. Är glad för ditt ex och dina väns skull. :) Dom mår mycket bättre förstår jag?

Detta med vikten är inget roligt alls, att gå ner i vikt är ju som sagt skit lätt, att hålla den är värre. Det är DET som är problemet. Inte att gå ner!

Hoppas du hittar din väg till att du blir nöjd med din hälsa och vikt, osv. :) Kul du vill följa mig. Lägger till dig på bloglovin och även i min lista på menyn, -där mina godingar ligger. Du verkar vara en förnuftig tjej =)

Vad mycket hon växt på 1 år!! ;) Shit! Skönt med en promenad också. Blir det sedan här.

Kram på dig!

Svar: Ja jag hoppas oxå jag finner mer motivation och kraften inom mej till att öta å träna rätt :) tack ska oxå lägga till dej. Kram
Emma

#2 - - Erika Enroth / Inredning - Mamma - Viktnedgång - Drömmar:

Det fixar du vettdu! =) Finns här och hejar på dig :)
Kramar

Svar: Taaack :) oh ja hejjar på dej ❤️ Kram
Emma

#3 - - Erika Enroth / Inredning - Mamma - Viktnedgång - Drömmar:

Tack <3 Länken till mig i din meny fungerar inte, jämnt så du vet ;)
Kramar