Lite ont idag

Igår stor-rensa ja garderoben. Slängde skit och sorterade. Nu är det jätte fint där inne och jag hoppas det fortsätter så. Man har ju en tendens att låta de va så "ett tag" sen är man på ruta 1 igen. Men nu ska där va fint så man hittar osv. Blir ju trevligare osv! Funderar på att sätta speglar väggen rakt fram så man kan spegla sej lite med kläder osv.. Har ju ingen spegel förutom de på toan å i badrummet. Men jag menar en helkroppsspegel. Räcker ju med såna man "klistrar" upp eller hurndom nu sitter..

Efter att ja städat å rensat från 10 på fm tom 17 tiden på em så va ja rätt mör i fötter å svank. Men jag gav mej ut på en rutt me syrran ialf på 4km på 48min. Inte illa tycker ja. Man va rätt svettig efteråt.

Idag ska jag till Hornsgatan igen. Prata med en psykolog. INTE för att ja har problem utan detta gäller skolan. Ja lider ju av sociala fobier (vilket man inte kan tro) samt panikattacker och vi ska väl bara prata om hur ja lättare kan slappna av osv..

Btw så börjar jag skolan den 14/10 så de ska bli spännande..

Ska strax gå och lämna Isa på Fsk. så vi hörs väl senare...

Ha en bra Måndag. Puss