Nu blev de kvällär ^^

Japp det vankas kväll och det är typ min heliga tid på dygnet. Alla sover då kan råttan dansa på bordet.. Haha nä men jag myser framför serier eller kanske spelar lite. 

Imorrn blir de att gå upp vid 6:00 för köockan 7:15 kommer fönstersnubbarna som ska börja byta allt.. Önskar ja visste vart dom börjar först och hur läänge dom utför arbetet under en dag. Eftersom dom kommer så pass tidigt så kollar jag. Jag får även sätta in Ozzy i buren för annars kommer dom inte kunna jobba. Han ska hoppa å skälla (glad) samt nosa runt. Och det är ju inte alltid så okej alla gånger. Så vi får dra till syrran imorrn bitti när dom kommer. Jag får säga till att nyckeln sitter på kedjan i dörren. Lite jobbigt är de att dom kommer hem till en. För man vet ju inte om dom snor saker?! Hörde av ett par bekanta till en kompis att de hade stulits saker men dom fick ersättning osv.men vissa saker går ju inte att ersätta på så vis. Materiella saker, men alla snor väl mest så t om de ska snos. 

Äh de kommer nog gå bra annars bryter helvetet lös! Haha

Dagen har varit bra. Gick ner på Lidl å handla samt tog hunden en tur i samma veva. Kom hem å packa in allt. Sen myste vi i soffan. Vissa dagar vet man inte va man ska göra. Bokfört har ja redan gjort. Å städat är de. Tvätta får ja fixa sen när dom har varit här. För annars står de i vägen! 

Gjorde fisk i ugn med potatis. Samt bakade en riktig kladdiskaka 😊 sen har de inte blivit så mycket mer. 

Imorrn får nog Isa va hemma med mej å mysa innan hon åker till sin pappa igen. Och på Fredag drar jag till mamsen med syrran å hunden tillbaka 😢 de har varit kul att ha hund hemma. Och nu när ja ska plugga kan man ju skaffa en. Men de får man ju prata om sen. Man kan ju vara fodervärd oxå!!! 

Nä nu ska ja inte tråka ut er me allt för långa meningar..
Hoppas ni sover gitt å hade en bra Onsdag eller fortsätter ha de.

Kramis