2:a Augusti...... Redan 8-)

Ja snart börjar jag skolan igen. Ska bli finnemang kul ☺ längtar att ha saker att göra. Plugga är riktigt kul (OM man fattar vad man gör samt vad man läser) men hittills så har jag gillat allt.

På Fredag den 8/8 fyller Isa 6år. Herregud SEX ÅR 😮 av mig och B har hon fått ett paket med både Ana och Christoff från Frozen filmen. Va rätt bra pris för att va två Barbies i. Hon kommer bli så glad eftersom hon redan har Elsa!

Ja idag har man inte gjort många knop. Varit på Lidl med syster och barnen. Sen vidare upp till henne och bara skrattat/umgåtts. Käkat lunch och middag där med. Gott! Skönt det är att bo så nära. När man kan va med varann hela tin. Barnen är sjikt nära sina kusiner och det är underbart. Med tanke på att man själv aldrig ser sina egna!

Nu väntar jag på att barnen ska städa klart rummet så man imorrn kan möblera om IGEN efter 3-4gången 😊 Men denna gång vart det inte alls bra o som ja tänkt mig. Sen ska vi spela fia med knuff 😀 dom är så duktiga på spel.. (host, host... vet inte alls vart se kommer ifrån så fråga inte mig) 😂

Hoppas ni haft de bra idag. Kram Em