Nästan en vecka sedan sist..

Har för en stund sedan kommit hem efter ännu en "storhandling" ja är de över 1000-lappen så är de ju att storhandla. Fick inte med mig allt förra gången och eftersom.vi ska ha gemensamt kalas imorgon (Lördag) och jag ska baka en Red Velvet tårta med jordgubbar så va det bara bra att handla idag. Jordgubbar kan ju inte stå allt för länge heller. Så tårtbotten gör jag ikväll så jag bara kan fixa den dagen efter. Blir att gå upp tidigt för att baka KANELBULAR. 😛 Mmm. Tänkte att nu ska jag göra så för att få så färska bullar som möjligt och då kan min bror som oftast tycker dom blir lite torra smaka på färska istället 😉

Så så ligger det till. Jag sitter på balkongen och dricker lite kaffe med grädde/mjölk. Så otroligt gott det blir med grädde i ☺

Vad gör ni andra till helgen? Hoppas ni får en bra helg ialf.

Kramar Em



Så här såg bullarna ut sist jag bakade. Mäkta goda om ja faktiskt får skryta lite. Dom vart bättre än gången innan 😉😂
#1 - - Susanna Maria J:

Å dom såg fantastiskt mumsiga ut faktiskt!!

Svar: 😄 tack. Ja det är såå gott när man lyckas göra bullar 😊
Emma

#2 - - Elin Bergman:

guuu såå goott !

Svar: Jaaa det är det verkligen 😊👍
Emma