Bloggdesign...

Jag vart så sugen på att ändra min Header och nu blev det gjort. Blev rätt nöjd! Vad tycker ni? Jag är inte den bästa på att göra egen design men för att inte hålla på med det hela dagarna (dock va de kanske 2år sedan ja höll på med photoshop) så blev det rätt bra. ;)

Va så kul imorse. Isabelle och Esmeralda satt och åt frukost när Isabelle (5år) säger "Delicious"... Och det betyder mumsigt, hahaha. Skrattade för mig själv. Jag tror inte den ungen kommer ha några problem att lära sig Engelska ;) Hon kan säga några ord redan nu och jag försöker lära dom lite mer. Tycker själv om att prata engelska och läsa/skriva.
 
Jag tänkte jag skulle sätta igång med att plugga lite Engelska nu tills imorgon. Läxa :)
Fick veta att jag fick D- på min skrivuppgift. Ja kanske inte det bästa betyget men det va ialf inte ett F ;)
 
Vad händer hos er andra då?
 
Hoppas ialf att ni får en fortsatt trevlig Onsdag :)
 
Kram
 
 
 
 
#1 - - Beatrice Lindgren:

fint :)

Svar: Tack 😊
Emma

#2 - - Alina:

Fin du är :)

Svar: Aaaw tack va snäll du är 😊
Emma

#3 - - Mikxki:

Det blev riktigt snyggt :)

Svar: Tack så jätte mycket 😊
Emma

#4 - - annsoh:

Ååh! jätte fina bilder! :D lust och följas via bloglovin :)?