Snart Ett Nytt År Med Nya Förväntningar...

Hejsan alla...

Sorry fortfarande för dålig uppdatering. Men ibland orkar man fan inte skriva. Tänkte jag ialf skulle skriva lite nu... Berätta vad jag fick i Julklapp...:

Mamma m familj:

Trisslotter till mej o Patric
Byxor/strumpor till Belle
En body m tillhörande mössa till Belle
Essa fick en tröja
Jag fick ett paket med Hårprodukter från Kicks


Från Patrics Familj:

Ett par äckta fårskinnstofflor med mjuk undersida (till mej)
En blåtand till Patric (Bluetoth) Kom fan inte ihåg stavningen =)
Essa fick massa trosor och ett par vantar
En Tomte till Essa
Belle fick ett par byxor en tröja o strumpor
Jag fick ett presentkort på en hårsalong..


Av Patric fick jag ju mina snygga designade muggar+fat och kanna.
Av mej fick Patric en egengjort Almanacka med våra bilder på Belle o Essa för olika månader. Jätte fin.


Sen så va det inte så mycket mera. Min fader ska lämna klappar till barnbarnen på Fredag...Så då får vi se vad det blir.
Är just nu hemma hos mamsen...Har varit hära sedan i måndags. Har varit jätte trevligt. Patric hämtar oss imorrn för då ska jag möta upp Essa på Centralen och sedan åka hem..

Och på Fredag berömda Disney On Ice. Det ska bli kul. Hoppas Patric är pigg o fräsch,. Med tanke på att han jobbar ju natten på Torsdagen. SÅ sover han på fredagen. Men det blir väl inte så mycket sömn kanske...!!! Men vi får hoppas på det bästa. Vi ska ialf låna Patrics föräldrars bil,. För dom har ju handikappskort. Och då kan vi stå lite bättre. Och man behöver kanske inte leta p-plats så mycket med. Nämen de ska bli roligt. Måste käka lite innan. Får väl göra lite Havregrynsgröt till Mej o Essa. För det håller säkert magen mätt en stund...=)

Nä men nu ska jag nog gå ner till mamsen o papsen snart. Måste bara kolla klart lite på nätet..Bellan sover ännu. Skönt...En granne sköt en raket som inte gjorde som den skulle. Det va på ett batteri eller vafan han sa. Och den small nedåt istället för uppåt. Så det flög raketer på vårat fönster o upp i skogen. Men de va ju självklart inte hans fel. Men han bad ju om ursäkt. Men de va ju inte hans fel. Vad ska man göra.? Det går ju inte att veta hur en raket är...Man kan ju inte liksom "testa" den innan man köper den. Utan dom brukar ju visa film på hur just den raketen man vill ha ser ut i luften...(fast på tv) det är rätt bra. Men det finns ju ingen garanti för hur en raket är ialf. Jag tror jag kommer hålla mej inomhus. Man vill ju inte bli träffad liksom. Och Belle är ju bara 4mån. Hon kommer väl bli jätte rädd med. Ska sitta inne o kolla ut..=) (Ja vet feeegis) näää men när man blir "äldre" så är det inte alls lika kul som när man va yngre. Jag brukar oftast vara väldigt barnslig av mej o gillar tex att åka med barnen till lekland o roa mej med att åka o hoppa. Men inte när det gäller saker som faktiskt kan kosta en livet...Hur många kommer liksom inte bli skadade nu till Nyår???

Många kommer säkert spränga smällare i ansiktet..Eller göra andra livsfarliga saker..Nä.. NU för tiden är det ju fan farligt ju att stå ute o glo. För rätt som det är så kan ju en raket flyga heeelt fel o flyga på någon..Eller smälla precis vid någon..Det är ju inte kul......

Meeen men..

Längtar tills Grevinnan o Betjänten kommer..hahaha han är ju grymt rolig..

Men nu ska ja vara social...

Puss o Kram Emma

GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!