Dagen

Dages Humör: Sådär. Dagens Outfit: En Gul Klänning Från Cubus.

Vi har inte gjort mycket idag.. Det är ibland svårt att hitta på saker när det är varmt.. Jo visst kan man åka och bada. Funderar efter vi varit på Barnläkarmottagningen med Belle för "Pricktest" för att bara kolla så hon inte är allergiskt om vi kanske kan åka till stranden. Helst åka tidigt. Solen är ju ialf stekande het och värst på morronen... Sen kanske inte alla (förhoppnigsvis) inte hunnit komma dit. Men otroligt kul blir det ju. För iår ska jag verkligen bada. Jag gjorde det ju inte förra året. Och innan de tror jag att inte att jag badat sedan jag var med mitt ex.. Så där -07 kanske... Hmmm är de såå länge sen...!!!! Jaja....

Idag var jag o Essa ute här på baksidan. Essa hade med sej sin lilla dockvagn och jag hade med mej två flaskor med vatten, en korsordstidning, föräldrar tidning + mina mobiler och handsfree så ja kunde lyssna på musik. Det var otroligt skönt...Tidigare har jag inte kunnat sitta så mycket i solen. Men ja kanske inte kan göra det  nu hellet alldeles för länge. Men jag har ialf fått en massa färg på mej vilket jag tycker om. Jag är ju såååå himla blek annars. Sen efter en stund kom Patric ut och då gick vi ner till parken nedanför oss. Då fick Belle gunga och leka lite. Men hon är ju så pass liten ännu att hon inte kan göra så mycket ialf.!!! Lite tråkigt..Men det kommer ju...

Fick hem dom 2 filmerna från www.LoveFilm.se och det var "The Marsh" en ny skräckis och sen var det "I Taket Lyser Stjärnorna" Den va tydligen svensk så det ska bli kul. Har läst att vissa har gråtit från 1:a stund...
Kommer sen kanske ta lite större paket men det är inte säkert. 59:-/mån tycker jag man ialf har råd med...Ialf jag.. =)

Nu ska jag ta och äta en Hello Kitty glass. Patic köpte två paket. EN med isglass och en med bara vanliga glasspinnar för att Isabelle inte äter (tror jag) isglass ännu....

Ha det bra i värmen... Puss o Kram