Det Är Sånt Som Driver En...

...De är när man får underbara kommentarer... Fick en av en tjej "Tessie" riktigt SÖTT tack ♥

Jo jag vet att jag varit JÄTTE dålig med att uppdatera. Fattar bara inte varför??
Saker som är nya i mitt liv just nu:

Jag har sedan den 8/11-10 en ny ♥kärlek♥ så det blir eller har blivit mera tid med honom eftersom han bor i Värmland..
Sen har jag fått en praktikplats (som btw bara tog typ 1vecka sen hade ja en via Kommunen) haha... Det är på en Förskola i Huddinge. Jätte trevligt o faktiskt riktigt kul. Jag tycker de är skönt eftersom man inte behöver "anstränga" sej speciellt mycket. O man får leka mycket o skratta åt barnen osv osv..

Det va min 2:a dag idag. Så när ja inte har Bella-Bus jobbar jag 8-16.30 annars 9-16.00 tror ja de va!!! :P
Men funkar inte dom tiderna så kommer jag att säga till!!! Ialf när Bella är hemma. Men nu är ju P ledig långt tid så Bella är ju hos honom tom början på December eller så!!!

Ja vad mera har hänt?? Inte så mycket mera. Men de är ju bara positiva saker än så länge ;)

I helgen blir de nog att åka till älskling. Väntar bara på pengar så ja kan skicka över till mamma för hyran. SEN kanske ja kan beställa... Jobbigt bara att biljetterna ändrar priset dag för dag osv. Varför kan de inte finnas EN o samma jävla biljett som kostar lika mycet VARJE gång ja ska ha en...??? Jobbigt...!!!

NU tänkte ja att jag skulle kolla en julklapp åt älsklingen. Han har tydligen köpt en till mej ;) hihi *undrar vad*??!!! Nyfiken i en strut. Den ja ska göra är av mej själv tror ja.. Eller om ja beställer nåt o skickar till honom sen!! Vi får se. Men de lutar åt att göra en egen ;)

Pussar o Kramar

VEM är ni läsare?? Kan ni inte skicka nåt så jag vet vem ni är o vad ni gör på dagarna!!?? Vore kul

KRAMIS


*Min älskling har tagit den via Skype*




#1 - - Din älskling <3:

<3<3<3<3<3