Hejsan Lördagen

Klockan är just nu 21.22 och jag sitter o lyssnar på Youtube HÄR. Tycker den låten med alla dom är såå bra. Fast den fulsnygga killen som sjunger sist (Kurt Nilsen) han är fanimej BÄST i låten!! Så man ska nog inte säga att "ååhhh shit vikken fuling.. För skenet de bedrar verkligen" hihi

Idag har jag o pappa varit i min gamla lgh ja hade med Bellas pappa. Hämta kartonger.. Skrev kontrakt på Shurgard och fick min 8:a siffriga kod o min cylinernyckel. Så vi lastade in, körde tillbaka o hämtade lite påsar och en sulkyvagn till Bella som är Essas gamla. Förbi Rusta och pappa köpte 10 flyttlådor a´la 150:- som vi ställde i förrådet som ja ska fixa sen. Ja måste hem till A för att rensa mera tillsammans med P tyvärr. Men de måste ju fixas osv. Så de är ju bara för honom att gilla läget. Vill han att ja ska ut med allt en viss tid får han ju vara där o hjälpa till osv!!

Men de va verkligen INTE organiserat för 5öre. Ja trodde alla kartonger skulle stå så man bara kunde "langa" liksom.. Ja jo visst. Lite här o lite där liksom... =S suck! O verkligen INGEN ordning.. Stökigt o bara vidrigt att ens gå in o hämta saker. Liggdelen till vagnen vi köpte (eller han) innan Bella föddes hade han bara lagt ner torkade rosblommor i... Jo men va fiiint! De smulade osv bara.. Varför ens SPARA skiten?? Asså dom torkade blommorna. De går liksom att skaffa nya. Inte vill ja ha dom liksom ialf?! Men men, de känns skönt sen när DET kapitlet är AVSLUTAT så ja kan gå "vidare" liksom... Slippa tänka på att mina saker finns där! Kunna gå till MITT förrås när ja vill o pyssla o rensa. För de kan ja säga att det behövs garanterat. Ja vet inte ens va de är för skit i kartongerna. De är mest ja SKIT! I dom som är i källaren som ja hade velat hämta istället finns de betydligt mer. Men samtidigt vet ja att det är skit med. Papper osv som inte behövs. Sånt som man varit slarvig på och fixa när man flyttat flera gånger! Men eftersom ja inte kollat så vet ja ju inte!!!

Men ja ska ta denna vecka eller innan jag börjar jobba igen FÖR NYHETEN ÄR JU DEN ATT JA FÅR FÖRTSATT PRAKTIK :D

Så ja har messat P om att vi ska ses i veckan nu när han är ledig ifrån jobbet. De är ju bara för honom att fixa de!! Annars går ja dit själv. De borde ja ha rätt till eftersom de är MINA saker!

 

Men men.. Ja ska nog snart lägga mej. Är trött! Känner för att fixa mina naglar. Men ja tror ja gör de senare. Kanske på Måndag om ja hinner eller vill/orkar

Vi hörs..

Kramis