På Tåget Heeeem.....

Ja nu sitter jag på tåget hem. Det ska bli skönt att komma hem samtidigt som det är lite tråkigt att åka ifrån underbara människor som man trivs så bra med :(
Men om planerna går som jag vill så kommer jag nog tillbaka till helgen den 19:e Augusti. Och då har jag båda barnen med mej. Vi sover då över i min pojkväns systers villa. DET gott folk blir isåfall MYSPYS ;)

Det som är skönt med att komma hem är ju att man får sova i sin EGNA säng som är så som man vill. Sen att man kan återgå till dom rutiner man hade innan man åkte!

När jag kommer hem blir det att ta det lite lugnt och tvätta kläder som jag haft hära. Eftersom jag köpte allt nytt så blir det rent så kan ja använda de till jobbet i veckan. Börjar ju imorrn. (Suck) egentligen. Ville typ ha 4veckor som alla andra men de går ju inte.

Men vi hörs senare. Ska nog kolla runt lite på nätet o sen kolla en film så tiden går fortare. Finns ju inget uttag här heller. Men tack för att jag har en mini Pc. Upp till 10h batteri liksom. DET är ju coolt!!!

Men just nu har jag runt 70% men ja klarade mej runt 57% på vägen hit för två veckor sedan! Så de ska nog gå!

Men men,

Puss o Kram