Första Jobb Veckan - Check!!!

Så är det.. Nu har jag jobbat i en HEL vecka och jag är nöjd.. Väldigt nöjd! Det har gått bra, pedagogerna är ju jätte trevliga och barnen är goa o underbara. Dom har tagit in mej så fruktansvärt bra! SÅ de ska bli UNDERBART att få vara där o alla dom redan känner mej sen när jag börjar med småbarnen och inskolningen sen till hösten. Massa 2010 barn som ska skolas in osv. Nämen de ska bli väldigt kul!

Att liksom få vara med från grunden typ. Att inte bara "hoppa" in sen när dom kommit till ro o sen se en ny Barnskötare... Nä då ska det bli underbart med det från början. Jag kommer få mer ansvar o DE ska bli kul.

Bara jag o Bella i helgen. Essa kommer ju imorgon (söndag)
Vet bara inte vad vi ska hitta på.? Igår tänkte jag på Bandängen eller Rådsparken, men jag vet inte!!! Kanske kan åka till Centrum och köpa med sej lite frukt, "matsäck" och dricka så vi har och kan äta lite där.. Ska ringa syster och kolla om hon vill följa med denna gång. Eller förra gången va det JA som inte orkade bara! Och det får man ju göra också! Man kan inte alltid vara tipp-topp för allting.

Men ja måste försöka hoppa in i en dusch och sen fixa mej o sen skriva en lista på saker att ta med!
Ringa systern först. ;)

Men vi hörs senare.

Puss o Kram