Fytti Faaaan Säger Jag Bara

Va DÅÅÅLIG ja är på att uppdatera... Men jag har bara inte orkat kan jag säga... Jobbat 8-17 typ varje dag i 2veckors tid nu.. Man är inte hemma förens efter 18-tiden o har kanske bara 3 timmar tills man ska sova igen. Så det blir liksom inte att man prioriterar att skriva då när ögonen trillar ner i bröstkorgen...

Men idag har jag varit ledig ialf. Gick upp 7, väckte Essa o bad henne klä sej med kläder ja tagit fram o sen fixade jag frukost åt henne o satte upp hennes hår i två toffsar o luggen i två "gem".. Blev jätte söt (tyvärr inget kort) Sen skulle ja fixa min egna frukost o den fick vänta tills jag kom tillbaka in med hunden. Vi tog en prommenad till bussen o sa hej då. Sen kom ja in o åt mina 2 liiite löskoka ägg med kaviar o en tallrik Special K med skivad banan och mjölk och ett glas Tropisk Juice. Jag blev mätt. Och efter det fixade jag disken och började städa nedervåningen! Sen duschade jag och fixade till mej. Va på "speciall" möte på Essas skola om hennes framtid osv!!!

Nä men hon är liiite liiite efter i Matte o Svenska. Hon uppfyller tyvärr inte målen dit. Och nu ska vi få hjälp eller Essa ska få ALL hjälp så hon kommer igång o knäcker vissa koder osv osv. Jag tycker detta är sååå bra o jag är stolt över skolans mål/planer för barnen osv!

Ja menar jag har inte bra betyg alls... Eftersom jag har gått i små klasser ända sedan 5:an och det är INGE kul kan jag säga.. För i dagens läge har jag JÄTTE svårt att komma i kontakt med nån som kan hjälpa mej så jag KAN få plugga.. Har pratat med 4 Olika nu o alla säger ta kontakt med den o den.. Men nu ska jag den 19:e på möte om skola för min del..

Men ialf.. Tycker skolan inte är lika slapp.. Eller den ÄR inte slapp som den va då jag gick. Hade dom testat mej och sen inte haft EN jävla lärare på 30 elever så HADE ja kanske idag varit bättre o kunnat de som "Normala" barn/ungdommar kunde i "NORMALA" klassrum med "NORMALA" ämnen o inte på bebis nivåer.. Inte undra på att man tröttnade eller bara satt o lekte.. !!

Nä men de va bättre förr säger många.. Phffmm... Jo tjena mittbena va de inte ALLS va!!!

Nu ska jag prata klart med bejbi på Msn sen äre SOOOVA som gäller.. Imorrn äre faktiskt sista dagen på veckan. O Bella Bus kommer hem igen efter 2veckor hos pappa.. Saknar verkligen min lilla skrutta..

Men vi hörs..

Puss o Kram Emma
#1 - - fanny:

svar: det var för mycket renoveringsbehov.. och renoveringarna skulle gått på 500.000 kr.. typ som huset kostade. så det var inte värt det. vi letar vidare :) jag njuter för fulla muiggar. men jag tror också jag kommer njuta ännnu mer sen :$ hur går det med allt? har du hittat en lägenhet? puss