Hallo...

Är rätt trött... Sitter och bara slappar lite, spelar lite WF på min NYA mobil. Jo du hörde rätt. En VIT Samsung Galaxy S2 med 3Total abonnemang har jag nu...
Trivs verkligen jätte bra med den.

Annars som hänt!? Jag fick när jag fyllde 27år den 18:e November 500:- presentkort på Ikea, 300:- på Åhléns så det har blivit en massa saker.. Ska lägga upp bilder ifrån Ikea! Och sen ifrån Åhléns..

Jag är väldigt stressad just nu eftersom Bella slutar sitt dagis nästa Onsdag och jag har inte ens fått plats ännu.. På Torsdag är de 1:a December o då har de gått 3mån på garantin (Men vill ju veta innan NÄR/VAR ja får plats) inte veta sen i Dec att de blir i mitten..

TACKAR verkligen min syster som vill ställa upp för mej och passa Bella under dom dagarna jag behöver jobba och få lön när ingen förskoleplats ännu finns.

O sen väntar jag på att få samtal ifrån skolan där Essa ska börja. O se om man kanske kan komma dit o hälsa på någon dag. O sen om hon kanske kan börja nästa vecka. Eller ialf den 5:e December!! Tror inte de är hela världen att missa 2dagar i skolan!

Ja de är väl typ de! Har inte så mycket nytt.. JO om de är någon som har jobb till mej så tar ja de gärna!? :P

Jobbar ju just nu på en Förskola i Huddinge o trivs verkligen såå mycket. Men jag får inte vara kvar efter årskiftet eftersom jag för de första inte har utbildning o sen fanns/finns de inga tjänster FAST det ALLTID varje dag fattas folk typ. Många har varit sjuka dom sista veckorna nu! Så de har verkligen varit lite kaos! Men men.

Ja tänkte om man skulle plugga. Ska in o titta på de! Men jag tycker det är så himla svårt det dära om jag får RÄTT utbildning osv..?! Tänkte ta Folkhögskolan för att det är det jag behöver fast LITE LITE lättare tempo en att snabba på! Men ja får se vad jag ska göra!? Känns som att jag bara står helt still!!

NU ska jag fixa bilderna..

 

En salig härlig blandning av Ikea, Åhléns och Rusta :))

 

Nu ska jag sova..

 

Nattinatt