Äntligen Helg

Och jag slutade mitt jobb 16,30 och började 8. Så kul på jobbet med mina fina kollegor. M, R, T, L, N och många fler. Det ända va väl att jag blev blöt om skorna och sen att det va kallt ute på Em. Men glad är jag ALLTID. Hämtade mina underbara barn och nu myser vi lite. Ska göra tallrikar med glass och Tom&Jerry kex på (inte i utan på som Bella rättade mej haha) helgen blir som den blir. Tänker inte planera så mycket! Blir väl att sätta mej ner i v-rummet och vika o sortera kläder. Behöver tvätta lite för Bellans Polarn o Pyret jacka är rätt skitig. Får se om en Pop jacka till Essa blir min på Tradera. Dom är oteologt snygga och bra. Ska hålla utkik nu strax igen.. Va gör ni andra i helgen? Vore kul att veta!! Kommer nog bli mer skrivande sen när jag fått min Ipad 3 :-) Roligare osv hihi Jaha nä nu blire att fixa glass tror ja till mina älsklingar o sätta på nån bra film :-) ha det bäst och trevlig helg Puss o Kram Emma
#1 - - Therese- mamma till Alicia & Tindra:

Hahah.. Ja eller hur! Det fanns röd och svart men röd tyckte jag var för skrikig och det skär sig om man skulle ha en rosa tröja. fast det blir väl samma om man har en röd tröja under rosa jackan! Jaja.. Hahah! Svart har man ju alltid så den är så tråkig den färgen.



Älskar dig med! Puss <3<3<3<3