Inte den bästa dagen :(

Vaknade runt 5:30 och hoppade in i duschen o fixade mej! Sen käkade jag lite frukost och tog på mej kläderna och begav mej mot hållplatsen för att möta upp syster! Hon va lite seg av sej fast hon går upp tidigare en mej! 😜 Men hon kom ialf efter en stund!

Kom till jobbet. Sen fick jag ett sms av mamma att våran plasmorfar gått bort! Jag vet inget mer om när osv! Får ringa mamma sen och prata lite med henne! Fick veta det runt lunch och dagen har gått med tankar till min mormor :,( hur hon mår kring omständigheterna osv!

Det känns tomt! Konstigt osv! Visserligen har inte jag träffat varken mormor eller plastmorfar på några år (och längre är de sedan jag mötte honom) men nu får jag bejaka minnerna inom mej istället.

..................


Tankar och åter tankar! Skönt med fredag imorrn. Då kommer min Bella hem igen ☺

Kram