Morrn

Väntar på syrran som lämnar sina barn på Fsk! skönt me lite sällis (ialf till Globen)

Jag har inte skrivit på ett tag! Sorry för de. Har inte kännt mig sugen för det bara. Men jag blev ialf 29år förra mån (18/11) jag fick ljusugglor från Lagerhouse, Aladdin ask, en ungsplåt, ett armband och tillhörande halsband. Samt ett glas med en Ringklocka på (hahahaha) super när jag vill "bestämma" över mannen och styra lite (om ja inte redan gör de) haha

Sambon skulle köpa något när lönen kom (vilket är idag) ja vet redan de han tänkte köpa. Men en aningen dyrt. En Kitchen Aid i gammelrosa! dom ligger mellan 4000-8000kr. Suck egentligen! Vill hemskt gärna ha en sådan. Men ja väntar hellre tills man kan köpa den! Nu har vi lite annat att betala samt julklappar till barnen :-) iår blir det att fira med många ansikten av våran familj ♥ hörs. strax till skolan och lära mig mer saker.. Kram