Jaha Ja...

Och solen lyser ju knappas men med sin frånvaro! Barnen har velat bada nere i plaskis men jag har sagt nej dessa dagar då det har regnat varot storm och grått! Vi har varit inne och barnen har gjort diverse saker här. Just nu är dom ute och sparkcyklar med ena kusinen Alicia 😊. Va nere på Lidl och handlade lite samt glass till barnen och mig. Nu sitter jag här uppe på balkongen och ska strax gå in. Det är rätt kyligt och blåsigt 😒 men såna dagar kan ju va rätt sköna med. Att bara inte få göra nånting.

Kanske blir Grönan för mig och sambon på lördag tillsammans med min bror och hans tjej som firar 4år 👍. Vi har ju två VIP-åkband sedan förra året och jag har pratat med Grönan (-13) och dom sa att jag kunde använda dom för 2014 oxå. Så hoppas bara det stämmer. Det va lääänge sedan vi gjorde något bara vi två. Kan va skönt att slippa ta med barnen just denna gång så kan man gå med dom i Augusti istället. Slippa ta tjafs med barn och när dom gnäller osv. Nä bara göra nåt ensam nångång är ju guld värt. Då kan man gå i sin egna takt och göra sånt man kanske vill göra som man kan bli lite begränsad med när man har med sig barnen. Nu får vi ett yppeligt tillfälle att kunna åka tillsammans och chillipilli ordentligt 😊 Isa åker till pappa imorrn och stannar väl kanske där 1 eller 2 veckor. Sen är väl Essa kvar hos mamma tills vi kommer tillbaka ifrån grönan 😄

Jaahapp nu börkar de pissa ute oxå. Och barnen är ute med inga regnkläder. Hoppas dom kommer in snart 😂 Jaja. De kan va rätt kul utan regnkläder oxå när man är mindre. Det minns man ju själv hur de va ☺

Ha de bra.. Kram Em