Medicinkurs

Sitter här nu på medicinkursen. Jäkligt intressant. Just nu lär vi oss om hur Nervsystemet är uppbyggt och hur det funkar. 

Hade en pause på 20min men vi börjar nu strax! 

Hoppas alla får en underbar fredag/helg. Jag och syrran ska käka ute på Oleary's. Den berömda Cesarsalladen gör sig påmind och får mina smaklökar att dansa nån såkallad happy-dance 😂

Innan det ska vi titta på 3års present till mosters älskling (syrrans yngsta) herregud. Hela 3år. Vart tar egentligen tiden vägen? Minns det som om de vore igår, när jag 3 på morgonen den 3:e februari fick samtal och behövde gå hem dit för att passa den äldsta 😊 fina minnen och jag kommer föralltid göra allt i min makt för att finnas för mina syskon och syskonbarn ☺

Med detta säger ja som ja sa innan! Trevlig fredag/helg. På återseende 😉

Kram Em