Hmmm

Ja nu va de ett taaaag sen jag skrev. Inte lika kul att uppdatera! Fast kanske är för att jag hela tiden glömmer bloggen! Kollar knappt bloggar heller 😕

Så vad har hänt? Jo jag har gått klart medicinkursen och hälsopedagogikkursen. Fick ett E i hälso.. Vilket är bra då jag inte tyckte den kursen va till någon nytta! Alltså inte nör man ska bli Uska. Min åsikt! Men jag klarade kalf med ett godkänt 😉 
I medicin har jag önnu inte fått betyg. Ska oxå in med en sista uppgift om Endokrina organ sen är den klar helt. Undrar vad jag får där?! Säkert godkänt (vilket ja hoppas på såklart) 

Imorgon är det uppsamlingsprov för de som missat vissa eller något prov. Suger lite att tiden är 17-20. Men på ett sätt är de bra för då hinner jag plugga ikväll och lite innan jag ska dit. Missade nämligen första provet i medicin om "Cellen" så de ska bli skönt att få de gjort. Sen börjar jag "Vård och omsorgs" kursen på Onsdag samt med tillhörande praktik. Spännande.

Nog om skolan! Annars rullar allt på. Har kanske inte berättat men jag å B har tagit steget att lämna varann. Eller jag honom då jag kände att det inte längre fanns något att bygga på. Kanske tråkigt, men för mig känns det bra. Dock bor han kvar tills han får eget.. Kan va riktigt tufft emellanåt. Men så är de.

Just nu chillar ja och Isa hemma. Jag tvättar fönstren och plockar undan massa skit, rensar i skåpena. Tar ju som de känns en evighet... Men en spark i häcken och man är på! 😃

Tar en cigg/kaffe på balkongen och det är riktigt varmt i solen. 

Nä kanske ska fortsätta lite till. Usch vill bara rensa bort och lägga i kassar de jag vill sälja och få in lite pengar. Behövs! Men men får väl se hur de går me de senare. När Siggesta öppnar igen. (Bakluckeloppisen) de borde va nu i Maj eller så 😉

Ha de bäst, Kram Em