Nu Är Vi Hemma Igen



Hejsan igen.
Jo jag kunde ialf hitta ett par skit snygga Jeansleggings på Lindes för 199:- Men dom är ljus-gråa inte den blåa färgen som är på bilden. Och dom var verkligen härliga att ha på sej ;)

Det blev ett memoryspel till Essa (vi har ärligt inget/inga) så innan blev det att ma gjorde egna fast med siffror.. Det gick det med :)

Är verkligen saligt trött och vill bara dra täcket över huvudet igen. Men det går ju inte när man har två barn att kolla. Ialf inte när den ena är busig o är som en liten Emil *hihi*

Var ju inne på Panduro för dääär kan man köpa en massa kul.. HAHA tror ni ja. Antingen är det på toook för mycket saker så man inte vet in eller ut. Eller så är det annat jag inte kan förklara. För jag visst på ett ungefär vad jag ville ha. Men när jag/vi väl var där o gluttade fann jag ingenting som jag kunde ta med mej hem...*suck* det är verkligne tråkigt.. Så nu har jag bestämt mej för att beställa istället. Då vet man vad man vill och inte tar heeela affären..eheheehh
haha

Men vi ses senare. Puss o Kram