Hemma Igen

Hejsan. Nu är jag ialf hemma igen. Det är väl så där. Kan vara kul att få komma bort och få sluta bry sej så mycket om sina egna rutiner mm. Men när dom väl kommer tillbaka är det väl rätt så skönt....

Är hundvakt åt min mammas hund Ozzy. Och det går bra. Han o katten är väl inte riktigt sams men dom har ialf luktat på varann. Men eftersom hundar ibland kan vara sååå "glada" osv vilket katter inte fattar så blir de lätt så att det fräs en aning och lite tassar i luften. Men dom måste ju få bekanta sej på sitt sätt...

Va ute sista gången nu vid 10. Om jag inte stannar uppe allt för länge så går jag ut en sista gång kanske senare, men jag tror vi lägger oss snart. Hoppas han då ligger mellan mina ben...Det är så varmt o skönt när han buffar med täcket o lägger sej vid benen...(haha jag snackar om hunden om ni fattar) men de tror jag nog...

Imorrn flyttar syrran o de är ju skit roligt att dom kommer närmare. Kan vi umgås mera utan att behöva bry oss om att det tar allt för lång tid att ses.

Ozzy ligger just nu o tuggar på en av våra tennisbollar jag va och hämtade. Han hade inget ben med sej (vilket jag glömde bort samt mamma med) så han får tugga på en. Och det gillar han. Men han kan inte bestämma sej om han ska vara under bordet i köket eller ligga på filtarna jag lagt på golvet vid balkongen..Han springer till köksbordet men springer tillbaka sen igen...Hmm knas hund...!!!!

Men nu ska jag väl göra mej iordning för natten. Kanske ska hoppa in i duschen en sanbbis eller göra det imorrnbitti...Skööönt

Ha det bra och va varmt o skönt de va ute nu så här på kvällskvisten...MMmm

Godnatt alla läsare (!?)

//Puss o Kram Emma