Återigen LESSEN ='(

Efter det att min brorsa "fixade" min dator och bytte Operativsystem till Windows 7 Ultimate så tog det ca 1mån tills den bara la av och sa att "Windows är inte äkta" Ja ba =O Va!!! jaha... Nu har jag försökt formatera om den till fabriksny och trodde dock att första skivorna jag fick inte funkade bara... Så jag fick då ett par nya IDAG.. Men det funkar ialf inte!

Satt och pratade med Acer support i kanske 15min tills hon sa att dom antingen kunde ta min dator via Ups eller va de heter eller att jag lämnar in den till den återförsäljaren jag köpte den ifrån. Och det är ju NetonNet!!!

Vi får se om mamma kör mej dit. Hoppas dom inte behöver ha den sååå länge. Utan typ tills imorrn. De kan ju inte ta såå lång tid att dom måste ha den i flera veckor! De tar väl va 1-2timmar att göra de själv. Men eftersom jag inte kan så måste ja lämna in den!! (suck)

Förresten jag vann ett par skor till Bellan igår på Tradera. Använda 1ggr och det är typ ett nytt märke (för mej alf) eftersom jag inte har vanliga gympaskor så va detta nödvändigt. Vill egentligen köpa egna i butik. MEN kan man hitta skor som kanppt är använda osv så varför inte..?! Även om jag egentligen inte har bra med pengar till det. Men jag kan dock inte blunda för vad mina barn behöver! Man får ju prioritera olika saker!

Bild kommer.... =)

Puss o Kram