Hejsan Hejsan

Sitter just nu i syrrans v-rum. Dom andra två är i badrummet. Hon va tvungen att hjälpa T med en sak!! Kvällen har varit jätte kul. Lagade middag som vart gryta (jätte goood) eller ja vi gjorde den faktiskt tillsammans... ;)
O till de vart de pasta o Cola!

När dom är klara där inne så ska vi fortsätta kolla på filmen Beck - I stormens öga som syster hyrde genom Telia som dom har! + att vi äter lite godis med.!! ;)

KOmmer verkligen sakna min älskliiing ju! Är ju inte van att sova utan honom o heller inte någon annanstans en i min egna sköna säng.. Men de ska bli myyysigt att få hjälpa till med. Det är ju liksom 1:a gången jag sitter barnvakt till min systerdotter. Men de ska nog gå bra...

Jag hoppas att ni andra har det bra o får en fortsatt trevlig kväll och dag imorrn.!

Pussar o Kramar